شرایط ارسال
فروشگاه میناتیس تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما تضمین می کند. ما مطمئن هستیم که شما حساسیت خاصی برای ارسال و تحویل کالای خود دارید و این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می کنیم. مواردی در سفارش من با کالاهایی که به دستم رسیده است مغایرت دارد ، چه کاری باید انجام دهم؟ همه تلاش ما ارائه خدماتی شایسته اعتماد شماست ، کنترل شدیدی بر روی کالاهای ارسالی صورت میگیرد ولی اگر به هر دلیلی سفارشات ارسالی برای شما با سفارش ثبت شده در سایت متفاوت بود :
- اگر سفارشتان را از پیک میناتیس تحویل میگیرید
هنگام تحویل کالا از پیک میناتیس سفارشات خود را چک نمایید و در صورت مغایرت کالا یا کالا های مورد نظر را تحویل نگیرید ولی در صورتیکه پس از رفتن پیک ما متوجه این موضوع شدید تا 48 ساعت زمان دارید تا موضوع را به اطلاع همکاران ما برسانید تا موضوع را پیگیری و مشکل شما را مرتفع سازند. - اگر سفارشتان را از پیک آزاد یا پست تحویل میگیرید
در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در کالاهای ارسالی بلافاصله موضوع را از طریق ایمیل (info@minateeth.ir) یا تلفنی (02632235457 ) و یا واتساپ (09023467448) با ما در میان بگذارید در صورتیکه کالای ارسال شده برای شما با سفارشتان مغایرت داشته باشد همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد. - امکان ارسال سفارشهایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، در همان روز وجود دارد. سفارشهایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.
- ارسال سفارشات از طریق پست سفارشی و پیشتاز صورت می گیردکه هزینه پست پیشتاز 300000 ریال است..مدت زمانی که طول می کشد تا سفارش به دست شما برسد از زمان ارسال با پست پیشتاز دو الی سه روز با توجه به شهر،می باشد.
- در صورتیکه برای دریافت سفارش عجله دارید می توانید با همکاران ما تماس گرفته وبا هماهنگی و پرداخت هزینه ، درخواست ارسال از طریق پست تیپاکس را بدهید.
- در صورتیکه محصولاتی که به صورت مایع هستند مثل دهانشویه را سفارش دهید به علت اینکه پست ارسال آنها را قبول نمیکندآنرا از طریق پست تیپاکس یا پیک آزاد ارسال خواهیم کرد که شامل پرداخت هزینه ارسال آن توسط شما می شود.
- پاسخگویی به سوالات شما:
از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 14